Få styr på dine mange kunder

Efterhånden som en virksomhed vokser, så kommer der også typisk flere kunder. For nogen vil det ikke være et problem, at huske alle kunder fra hinanden. Måske endda også kunne huske alle aftaler med de her kunder.

Men efterhånden som ens egen virksomhed vokser i antal medarbejdere, og mængden at kunder som minimum vokser tilsvarende. Da kan det være, at man har behov for en tydeligere kundestyring. Der findes selvfølgelig mange måder at organisere sig på. Jeg tror ikke man kan konkludere at nogen metoder er mere rigtig end andre. Men der findes helt tydeligt mange forskellige CRM systemer, som tilbyder at organisere din salgsindsats. Sådan et system har jeg selv valgt for ganske nyligt. Jeg må indrømme at det kan være svært, at finde rundt i den jungle af systemer man kan vælge imellem.

Men efter at have prøvet et dansk udviklet system, kunne jeg mærke at det ville passe godt til min måde at arbejde med tingene. Derfor vil jeg også foreslå, at man afprøver forskellige systemer, før man kaster sig helt ud i at bruge et bestemt system.

people-in-concert-1254042